🎄꧁Smile꧂🎄
2021-12-01T14:25:07+00:00
已应用全局照明和反射,XSS设置较低,阴影与反射上分辨率较低并有更多的噪点。
虚幻五应用了新的物理碰撞引擎,车辆撞击效果非常好,但对性能有很大影响。
加载时间XSS最快,比PS5和XSX要快1/10,三台机器都可在5秒内完成加载。
过长动画三者都是24/25fps不断波动。
在游戏过程中,XSS和PS5的帧率比XSX更加稳定。在驾驶与撞击是,帧率可能会降到20fps。
三平台的纹理质量似乎相同。
XSS的绘制距离略短。
[img]https://img.nga.178.com/attachments/mon_202112/10/biQ2p-c1f1ZbT3cSsg-g0.jpg[/img]
[img]https://img.nga.178.com/attachments/mon_202112/10/biQ2p-cr41ZgT3cSsg-g0.jpg[/img]
[img]https://img.nga.178.com/attachments/mon_202112/10/biQ2p-boj6ZdT3cSsg-g0.jpg[/img]
[img]https://img.nga.178.com/attachments/mon_202112/10/biQ2p-k4ckZdT3cSsg-g0.jpg[/img]
[img]https://img.nga.178.com/attachments/mon_202112/10/biQ2p-fjh2ZuT3cSsg-g0.jpg[/img]
因为我是机翻出来的,所以可能会有出错,有的话可以提醒我修改,原文放在下面。
视频链接[url]https://www.youtube.com/watch?v=DYHA8jSUZbU[/url]
PS5: dynamic 1620p at 30fps (1404p common)
SS: dynamic 1080p at 30fps (828p common)
SX: dynamic 1620p at 30fps (1404p common)
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- It's the first time we can see a direct comparison of Unreal Engine 5 on new generation consoles taking advantage of the new features.
- All 3 versions use Temporal Super Resolution to upsampling to the original resolution.
- The models have been recreated using Metahuman.
- Lumen has been used for global illumination and reflections. Xbox Series S displays a lower setting, resulting in lower resolution reflections and shadows or more noise in ambient occlusion.
- Chaos is the new physics and destruction engine applied by Unreal Engine 5. Vehicle hits have very good results, but they have a big impact on performance.
- The World Partition & Rule Processor has been used for the creation of the city.
- The new geometry virtualization system (Nanite) is also present. Xbox Series S shows a lower configuration in this section as well.
- Loading times are fastest on Series S, followed by PS5 and Xbox Series X by tenths of a second. They hardly need 5 seconds to load the world.
- The framerate during cinematics suffers constant stuttering at 24/25fps on all three platforms.
- During gameplay, Series S and PS5 have a more stable framerate than Xbox Series X. During driving and impacts, they can drop up to 20fps.
- The quality of the texturing seems to be the same on all 3 platforms.
- The drawn distance is slightly lower on Xbox Series S.
- It is a very interesting first contact with Unreal Engine 5, although it was a technical demo (quite complete). Without a doubt, a bright future awaits us with this engine.
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- Es la primera vez que se puede realizar una comparativa directa de Unreal Engine 5 en consolas de nueva generación aprovechando las nuevas características.
- Las 3 versiones usan Temporal Super Resolution para aplicar upsampling a la resolución original.
- Los modelos han sido recreados usando Metahuman.
- Se ha utilizado Lumen para la iluminación global y los reflejos. Xbox Series S muestra una configuración más baja, dando como resultado reflejos y sombras de menor resolución o más ruido en la oclusión ambiental.
- Chaos es el nuevo motor de física y destrucción que aplica Unreal Engine 5. Los impactos de los vehículos tienen resultados muy buenos, pero tienen un impacto grande en el rendimiento.
- Se ha utilizado World Partition & Rule Processor para la creación de la ciudad.
- El nuevo sistema de virtualización de la geometría (Nanite) también está presente. Xbox Series S muestra una configuración más baja también en este apartado.
- Los tiempos de carga son más rápidos en Series S, seguida por PS5 y Xbox Series X por décimas de segundo. A penas necesitan 5 segundos para carga el mundo.
- El framerate durante las cinemáticas sufre stuttering constante a 24/25fps en las tres plataformas.
- Durante el gameplay, Series S y PS5 tienen un framerate más estable que Xbox Series X. Durante la conducción y los impactos, pueden caer hasta 20fps.
- La calidad del texturizado parece ser la misma en las 3 plataformas.
- La distancia de dibujado en ligeramente inferior en Xbox Series S.
- Es una primera toma de contacto muy interesante con Unreal Engine 5, aunque haya sido una demo técnica (bastante completa). Sin duda, nos espera un futuro brillante con este motor.
虚幻五应用了新的物理碰撞引擎,车辆撞击效果非常好,但对性能有很大影响。
加载时间XSS最快,比PS5和XSX要快1/10,三台机器都可在5秒内完成加载。
过长动画三者都是24/25fps不断波动。
在游戏过程中,XSS和PS5的帧率比XSX更加稳定。在驾驶与撞击是,帧率可能会降到20fps。
三平台的纹理质量似乎相同。
XSS的绘制距离略短。
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因为我是机翻出来的,所以可能会有出错,有的话可以提醒我修改,原文放在下面。
视频链接[url]https://www.youtube.com/watch?v=DYHA8jSUZbU[/url]
PS5: dynamic 1620p at 30fps (1404p common)
SS: dynamic 1080p at 30fps (828p common)
SX: dynamic 1620p at 30fps (1404p common)
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- All 3 versions use Temporal Super Resolution to upsampling to the original resolution.
- The models have been recreated using Metahuman.
- Lumen has been used for global illumination and reflections. Xbox Series S displays a lower setting, resulting in lower resolution reflections and shadows or more noise in ambient occlusion.
- Chaos is the new physics and destruction engine applied by Unreal Engine 5. Vehicle hits have very good results, but they have a big impact on performance.
- The World Partition & Rule Processor has been used for the creation of the city.
- The new geometry virtualization system (Nanite) is also present. Xbox Series S shows a lower configuration in this section as well.
- Loading times are fastest on Series S, followed by PS5 and Xbox Series X by tenths of a second. They hardly need 5 seconds to load the world.
- The framerate during cinematics suffers constant stuttering at 24/25fps on all three platforms.
- During gameplay, Series S and PS5 have a more stable framerate than Xbox Series X. During driving and impacts, they can drop up to 20fps.
- The quality of the texturing seems to be the same on all 3 platforms.
- The drawn distance is slightly lower on Xbox Series S.
- It is a very interesting first contact with Unreal Engine 5, although it was a technical demo (quite complete). Without a doubt, a bright future awaits us with this engine.
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- Las 3 versiones usan Temporal Super Resolution para aplicar upsampling a la resolución original.
- Los modelos han sido recreados usando Metahuman.
- Se ha utilizado Lumen para la iluminación global y los reflejos. Xbox Series S muestra una configuración más baja, dando como resultado reflejos y sombras de menor resolución o más ruido en la oclusión ambiental.
- Chaos es el nuevo motor de física y destrucción que aplica Unreal Engine 5. Los impactos de los vehículos tienen resultados muy buenos, pero tienen un impacto grande en el rendimiento.
- Se ha utilizado World Partition & Rule Processor para la creación de la ciudad.
- El nuevo sistema de virtualización de la geometría (Nanite) también está presente. Xbox Series S muestra una configuración más baja también en este apartado.
- Los tiempos de carga son más rápidos en Series S, seguida por PS5 y Xbox Series X por décimas de segundo. A penas necesitan 5 segundos para carga el mundo.
- El framerate durante las cinemáticas sufre stuttering constante a 24/25fps en las tres plataformas.
- Durante el gameplay, Series S y PS5 tienen un framerate más estable que Xbox Series X. Durante la conducción y los impactos, pueden caer hasta 20fps.
- La calidad del texturizado parece ser la misma en las 3 plataformas.
- La distancia de dibujado en ligeramente inferior en Xbox Series S.
- Es una primera toma de contacto muy interesante con Unreal Engine 5, aunque haya sido una demo técnica (bastante completa). Sin duda, nos espera un futuro brillante con este motor.